14:23:00

Kit King


Další má oblíbená současná malířka je velmi mladá a maluje hyperrealistické portréty, které jsou většinou obohacené o nějaký svižný, čistě malířský akcent, který její malby pozvedá do zvláštní, nové roviny. 

Hyperrealisty si málokdy zapamatuji, ikdyž se snažím. Většinou mi to totiž úplně moc neříká, přestože to vlastně říká všechno. No možná právě proto. Asi jsem v tomhle trochu snob neboco, ale pouze zručnost nebo řemeslo mi prostě většinou ke štěstí nestačí. Nemůžu si totiž pomoct od toho, že mě to nechává vklidu a to já nesnáším.

No s King je to něco jiného. Miluju jak je to šíleně dramatický, když se po takovém dokonale realistickém portrétu najednou neurvale rozběhne obří tah štětce, který zároveň ale dokáže být s celkovým obrazem v souladu. To je jako vypustit ptáčka z klece, tak svobodný pocit.






Copyright © 2016 Marketa Kubes , Blogger