4:31:00

Devin Blair


Nedávno jsem zavítala do Moravské galerie na vernisáž Bienále grafického designu (tuším, že výstava stále pokračuje) a typicky jsem všechna písmenka a ukázky grafických prací formou letáčků, plakátů a publikací velmi rychle prošla a zbytek vernisáže strávila u hromádky módních/uměleckých časopisů, jejichž název si už bohužel nepamatuji.. Nešlo si ovšem nepoznamenat jméno tohoto velmi zajímavého fotografa, který měl v časopise nádherné fotky dívek.
Na internetu toho bohužel není zase tolik k dohledání, nějaké fotky jsem ale našla. Pro mě zajímavá především hra odstínů, líbí se mi, že jsou fotografie modelované velmi jemně bez zbytečných kontrastů. V některých částech působí až graficky plošně, což beru jako kladný charakteristický prvek. Přestože se jedná o fotografie, je toto pro mě inspirující i do malby.
Copyright © 2016 Marketa Kubes , Blogger